دکوراسیون مینیمال پذیرایی

۶ بازديد

در زمینه علم معماری سبک های مختلفی برای طراح وجود دارد . از جمله سبک های زیبا ، سبک مدرن ، سبک روستیک، سبک مینی مال و غیره است. یکی از سبک های محبوب در بین مردم در دنیای امروز سبک مینیمالیستی است که بر اساس طراحی اجزا و بر اساس ساده ترین شرایط ممکن و ارتباط طبیعی است . و ارتباط نزدیکی با سبک معماری مدرن حفظ می کند . فضای داخلی مینی مال امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و اساس آن بر اساس ساده ترین انتخاب ممکن سنگ های قیمتی برای هر عنصر است. در این مطلب در مورد تزیینات چوبی بهترین ها را از بین ده ها طراحی دکوراسیون داخلی که می توانید داشته باشید را خلاصه می کنیم.

آشنایی با سبک معماری مین و ویژگی های آن      

در گذشته، معماری شاید کمی ساده‌تر بود و انتخاب یک سبک معماری برای مکان مورد نظر ، پیچیدگی کمتری داشت . این امر با این واقعیت ثابت می شود که در سال های اخیر اکثر مردم خود را به سمت سبک مینیمال گرایش داده اند . اما امروزه فرقی نمی کند که طراح این کار را در محل کار انجام دهد یا در خانه . سلیقه مردم تنوع زیادی پیدا کرده و همه چیز بدون توجه به محیط    کار شما چه نوع کاربری داره؟ او فقط از سبک مورد علاقه خود پیروی می کند .

سبک معماری مینیمالیستی از پیچیدگی طراحی معماری مانند قوس ها ، رنگ های روشن و الگوهای طراحی خاص چشم پوشی می کند .  از آنجایی که در سبک مینیمالیسم عمدتا از رنگ های سفید و روشن استفاده می شود ، رنگ خانه ، لاک ها و جزئیات بیشتر به استفاده بستگی دارد . متعلق به لوازم جانبی و سایر لوازم خانگی است . ساده بودن طرح مینی به معنای ارزان یا ارزان بودن آن نیست و این سبک طراحی می تواند بسیار گران باشد. مواد مختلف مورد استفاده برای طراحی یک مرکز خرید کوچک می تواند هزینه زیادی داشته باشد . اما حتی گران ترین مدل های مینی مالی هم از شعار اصلی این سبک معماری پیروی می کنند : زیبایی در سادگی است !             

در مقاله طراحی داخلی انواع سبک های طراحی داخلی را که می توانید مطالعه کنید را به تفصیل شرح می دهیم .      

نمایش بهتر نمونه های دکوراسیون

در زیر از محبوب ترین وسایل برای مینی کیف تزئین شده را ارائه می دهیم :         

روی پوسته و لکه تخم مرغ .

مخلوطی از چرم سفید خامه ای از تخم مرغ های قدیمی و لکه . ترک چنین رنگی چگونه می تواند کسل کننده باشد ؟ قاب های چوبی زیبای ایوان و قفسه های داخل خانه به افزایش درخشندگی خانه کمک می کند و فضای خانه را شادتر می کند و صندلی و مبل کافی است. حتی اگر احساس خستگی نکنید ، شما را وادار می کنند که بنشینید .       

برگ های سفید ، کرم و قهوه ای

کمی کنتراست رنگ بیشتر از رنگ قبلی ایده بدی نیست . قهوه ای تیره بر ظرافت می افزاید و ترکیب اکسسوری های سفید و قهوه ای جلوه ای بسیار جذاب در کنار دیوار سفید ایجاد می کند .          

توصیه می کنم برای آشنایی با جدیدترین متریال های داخلی به صفحه جدید مصالح داخلی نگاهی بیندازید .              

زیبا و بزرگ

شاید شما هم یکی از کسانی باشید که دو مدل اول را رد کردید به این امید که آنها را با رنگ های تیره تر ترکیب کنید . این تزیین ون برای شما ساخته شده است . مجسمه های هندسی تمیز همراه با رگه های زغال چوب ترکی خیره کننده .  چه زیباتر از نگاه کردن به شتر . آیا در این فضای جذاب فیلم ترسناک را دوست دارید ؟    

دو رنگ، مثل شطرنجی.

شای دی  به یاد بیاور زمانی که کوه ها خشک می شوند و وارد جنگل های سرسبز و زیبای شمال می شوند .    اما در این مثال هر دو طرف زیبا و چشمگیر هستند . زیبایی رنگ های ترکی آنقدر چشمگیر است که شاید در نگاه اول متوجه زیبایی کف و پنجره ها.

سازه چوبی برای مونتاژ یک مرکز خرید کوچک مناسب است .              

آیا احساس می کنید هر بار که بازی را انجام می دهید، فلاش بک هایی از فیلم های هالیوودی را تجربه می کنید ؟  رنگ روشن چوب را به بافت زیبای دیوار و مبل ها بسپارید ... و کمی بیشتر میز قهوه هندسی که قرار نیست شما را جذب کند . توجه مراقب باشید، اما در یک نقطه او در مرکز توجه شما قرار می گیرد . لغو   

ترکیب آشپزخانه و غذاخوری  

تزئین یک صفحه شطرنج دیگر ; فرقش اینه که این بار بیشتر شبیه صفحه شطرنج است . اگر نمی توانید رنگ آشپزخانه را از رنگ آشپزخانه تشخیص دهید، این یک مثال عالی برای شماست . این را جاد  نشان می دهد تعادل در تولید مثل رنگ، گاهی اوقات کمی رنگ کافی است .

برگها در رنگهای متضاد

اگر می خواهید رنگ های متعدد اما هماهنگ را با هم ترکیب کنید، ما گزینه ای را پیدا کرده ایم که برای شما مناسب تر است . مبل های تیره ، دیوارهای کمی روشن تر و سیاه و سفید، خاکستری روشن و کرم .  شیک و در عین حال شاد . مشکلی نیست اگر می خواهید همه چیز را با هم داشته باشید !

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.