انواع قرنیز کدام است؟

۶ بازديد

احتمالاً فکر می کنید که فقط باید کاشی متناسب با رنگ و طرح کف را انتخاب و خریداری کنید، اما در واقع این محصول کفپوش لمینت در رنگ ها و متریال های مختلف است . انواع مختلفی در بازار وجود دارد . بنابراین، انتخاب بین گونه ها می تواند دشوار باشد . در زیر انواع قرنیز ها و همچنین ویژگی های مربوطه و نکات مهم آنها را خواهیم دید .

قرنیز چیست ؟

VII  پایه میله ای است که در پایین ترین قسمت دیوار ثابت می شود . و معمولا از چوب ، پلاستیک ، استایروفوم ، ام دی اف، پی وی سی ، چوب و سنگ ساخته می شود. قرنیز نواری است که از دیوار بیرون زده و وظیفه مهم آن محافظت از دیوارهای ظریف یا انواع دیوارپوش ها در برابر آسیب های ناشی از برخورد کابینت ها است . این کار از عبور رطوبت و آب از کف به دیوار جلوگیری می کند . نوعی قرنیه با فضای خالی در پشت نیز ساخته می شود و در قسمت خالی قرنیه یک کانال (کانال پلاستیکی) قرار می گیرد . برای نصب بر روی سطوحی مانند کف , سقف و دیوار جهت نظم بخشیدن به عبور کابل ها استفاده می شود . همانطور که توضیح داده شد ، این می تواند :  فضای خالی برای عبور سیم کارت و کابل استفاده می شود. برای نصب این نوع اسکلت سقفی ابتدا باید قاب پشت اسکلت سقف (که با توجه به نیاز مشتری و محیط انتخاب می شود) را نصب کنید و سپس قاب سقف را نصب کنید .

علاوه بر این کاربرد، قاب نیز یکی از عناصر زیباسازی در طراحی داخلی محسوب می شود .       

برای کفپوش های چوبی، خرید قالب های سقفی چوبی ، پلاستیکی و استایروفومی را توصیه می کنیم .  پارکت دارن .  توجه داشته باشید که دامن سقفی همیشه بعد از پارکت گذاری نصب می شود . به دلیل اندازه کوچک این عنصر داخلی، اغلب هنگام بازسازی یا جایگزینی یک طراحی داخلی نادیده گرفته می شود .       

انواع قرنیز 

معرفی و بحث در مورد انواع قاب هایی که می تواند در انتخاب قاب به شما کمک زیادی کند :

قرنیز پلی استایرن   

قاب پلی استایرن از مواد اولیه پتروشیمی ساخته شده است . این ناودان به دلیل ترک هایی که ایجاد می کند انعطاف پذیرتر از ناودان پی وی سی است و سرعت شکستن آن کمتر است . در برابر رطوبت و پوسیدگی بسیار مقاوم است و به همین دلیل عمر طولانی تری دارد . رنگ هایی که محصول با آن اعمال می شود عمدتا وارداتی هستند و دوام را تضمین نمی کنند .  ظرافت ظاهر شاخ پلی استایرن بی نظیره و تنوع رنگش زیاده ; از انواع رنگ های چوب گرفته تا رزگلد و طلایی و غیره. از دیگر ویژگی های قرن        می توان به تخته به دلیل قابلیت پخش ، عایق بودن برودت و گرما ، سبکی و نصب آسان و ... اشاره کرد .

اگر قصد خرید اسکلت سقفی باکیفیت را دارید , ما قاب های استایروفوم را به شما پیشنهاد می کنیم زیرا امروزه یکی از پرمصرف ترین محصولات هستند . انواع قالب های سقفی در بازار وجود دارد و مضراتی مانند قالب های سقفی ام دی اف و چوب و سنگ را ندارند . همانطور که در بالا ذکر شد ، کیفیت مورد انتظار بر قیمت تأثیر می گذارد و به همین دلیل قاب پلی استایرن بیش از بقیه قرن قیمت دارد .

قرنیز پلاستیک

قاب های سقفی ساخته شده از چوب و پلاستیک از آخرین نسل قاب های سقفی هستند .  کامپوزیت چوب پلاستیک WPC نوعی ماده کامپوزیت ساخته شده از چوب LF و مواد ترموپلاستیک است .   از این مواد برای ساخت ابزارهای تزیینی ساختمانی مانند قالب های دیواری استفاده می شود .  این قرنیز  سازگار با محیط زیست است ، هیچ درختی در طول فرآیند تولید قطع نمی شود و بازی کردن با آن آسان است .          

این قالب سقفی بدون گره و ترک می باشد , در رنگ ها و طرح های متنوع و همچنین ارزان قیمت می باشد . شاخ پلاستیکی استحکام و دوام بالایی دارد و به راحتی شکسته نمی شود . مقاوم در برابر خط و خش است و به راحتی خط و خش ندارد. قارچ کش است و مقاوم در برابر قالب است و پوسیده نمی شود . در برابر رطوبت و گرما مقاوم است و به همین دلیل در هر آب و هوایی قابل استفاده است . اغلب مشاهده می شود که مردم هنگام خرید قالب های سقفی اغلب به فکر خرید قالب های سقفی ام دی اف هستند زیرا به دنبال ظاهری مشابه با چوب هستند . جالب است بدانید که لت های سقفی پلاستیکی دارای خواص مثبت لت های سقفی پی وی سی (مقاومت ، مقاومت در برابر خوردگی، عایق حرارتی و برودتی و ... ) هستند ، اما ب. جعبه بدون ام دی اف (مقاوم در برابر رطوبت، پوسیدگی و کپک زدن) می باشد . در واقع اگر قرنیز پلاستیکی از همان متریال قرنیز ام دی اف بخرید، قیمت بسیار کمتر و کیفیت بسیار بالاتری خواهید داشت .

ام دی اف قرنیز  

لت های ام دی اف نوع خاصی از لت های سقفی با هسته ام دی اف و روکش پی وی سی هستند . البته کیفیت این نوع روکش پی وی سی در افزایش کیفیت کلی محصول بسیار موثر است .  گوشه های ام دی اف در رنگ های مختلف موجود است . و به دلیل ظاهر چوب خیلی ها این نوع قالب ها را ترجیح می دهند . اما باید بدانید که ام دی اف هر چقدر هم که زیبا به نظر برسد در برابر رطوبت و پوسیدگی مقاوم نیست . یکی از بزرگترین مزایایی که این محصول به شما ارائه می دهد .  در عین حال، فریم های سقفی ساخته شده از چوب، پلاستیک و پلی استایرن به لطف تنوع مدل ها و رنگ ها و مزایای متعدد ذکر شده در بالا به راحتی قابل تعمیر هستند . گوشه های چوبی یا ام دی اف را انتخاب کنید .         

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.